Vorig jaar hebben wij een oproep gedaan voor nieuwe bestuursleden. Vanwege de lage respons, zijn er nog steeds vacatures binnen het bestuur. Ook onze secretaris had bij aantreden aangeven tijdelijk waar te nemen en zal per 1 juni stoppen. Het is nu tijd voor nieuwe bestuursleden: Het betreft de functie van voorzitter, secretaris en algemeen bestuurslid jeugdzaken. Een voorzitterstaak kan ook door meerdere bestuursleden worden gedeeld.
Ondanks onze inspanningen de afgelopen tijd hebben wij nog niemand bereid gevonden om ons bestuur te versterken. De consequenties mogen duidelijk zijn: vanaf mei (na de algemene ledenvergadering) worden geen bestuursbesluiten meer genomen anders dan de hoogstnoodzakelijke. De overgebleven drie bestuursleden kunnen en willen dit niet alleen op zich nemen. De gevolgen laten zich raden: het voortbestaan van de vereniging is door ontbreken van een voldoende bezet bestuur in direct gevaar, uitgerekend in het jaar na ons 75 jarig jubileum. Laten we dat gebeuren?
Ons voorstel is dat uit elke volwassen trainingsgroep een atleet zich aanmeldt om voor een termijn (3 jaar) als bestuurslid te dienen. Dat moet te doen zijn. Mooi daaraan is ook dat het de afstemming tussen de verschillende groepen bevordert. En er gaat een frisse wind waaien met nieuwe ideeën. Wij zijn van harte bereid nieuwe bestuursleden in te werken. Ook ouders van jeugdleden zijn van harte welkom. Kom op! Laat van je horen! Neem je verantwoordelijkheid, bespreek het op de volgende training en meld je zo spoedig mogelijk aan, uiterlijk voor de algemene ledenvergadering maandag 8 mei aanstaande.
Heb je andere ideeën: ook welkowm, neem contact op! Er moet iets gebeuren en het moet nu gebeuren! Ieder idee en iedere bijdrage, ook incidenteel, als vrijwilliger, bij een evenement, in de kantine of als trainer is welkom. Kortom ook als je niet in het bestuur wilt, maar wel op een andere wijze een bijdrage wilt leveren, hoe klein ook: Meld je! Vele handen maken licht en vooral leuk werk.
Met sportieve groet,
Maria Poiesz, voorzitter ad interim. (voorzitter@avhorror.nl)
Sandra van Jaspers, bestuurslid en ledenadministratie (ledenadministratie@avhorror.nl)
Roelof Frankena, secretaris ad interim (secretaris@avhorror.nl)
Klaas Jan Wiersma, penningmeester. (penningmeester@avhorror.nl)